Isabella fortelt på en lun sommeraften med rødt Isabella logo i front

Automations og segmentering styrker Isabella Campings markedsføring på tværs af ni sprog

Isabella Camping er en førende dansk B2B-virksomhed, der siden 1957 har specialiseret sig i design og produktion af fortelte og campingtilbehør til campingvogne, autocampere og Camp-let. Med over 270 medarbejdere i Europa er Isabella Camping kendt for deres høje kvalitet og innovative produkter.

For at styrke deres e-mail marketing og automatisere deres processer, valgte Isabella Camping at skifte til ActiveCampaign. Målet var at forbedre segmentering, automatisere e-mail flows og optimere arbejdsprocesser, alt sammen på tværs af ni forskellige sprog. Dette krævede en avanceret opsætning, der kunne håndtere både segmenteringer og forskellige sproglag.

Løsningen:

Tom Brændstrup fra Just MA hjalp Isabella med at finde de mest optimale løsninger inden for marketing automation. Ved at bruge ActiveCampaign blev der skabt en opsætning, der gjorde det muligt at automatisere deres e-mail marketing og segmentere målgrupper effektivt.
Nøglepunkterne i løsningen inkluderede:

  • Automatiserede e-mail flows til at levere personaliseret indhold til de rette segmenter på det rette tidspunkt
  • En robust opsætning, der kunne håndtere 9 forskellige sprog
  • Større kontrol for Isabella Camping, som nu selvstændigt kunne administrere og tilpasse systemet efter behov

Resultatet:

Øget effektivitet og markedsføringssucces
Samarbejdet med Just MA resulterede i betydelige forbedringer i Isabella Campings e-mail marketing:

  • Automatiserede flows gjorde det muligt at levere mere relevant indhold til modtagerne på de rette tidspunkter
  • Kvaliteten af e-mails blev markant forbedret, hvilket har løftet både åbningsrater og klikrater
  • Effektivisering af arbejdsprocesser, der frigav tid til at fokusere på nye kampagner og produktion af nyhedsbreve
  • Implementering af win-back flows og dynamiske flows, der er baseret på abonnenternes adfærd, hvilket styrkede deres grundlag for fremtidig re-marketing

Isabella Campings julekampagne 2023 blev også optimeret med hjælp fra Just MA, hvilket førte til over 25.000 nye sign-ups på tværs af ni lande.

Er i klar til at optimere jeres e-mail marketing?

Er I virksomhed, ligesom Isabella Camping, på udkig efter måder at forbedre jeres e-mail marketing og automatisere processer? 
Vi hos Just MA hjælper jer gerne med at finde de rette løsninger. Book en uforpligtende samtale med Tom Brændstrup HER, og lad os hjælpe jer med at tage jeres e-mail marketing til næste niveau.

Kompetent rådgivning
Tom fik hurtigt overblik over omfanget af vores automations og sikrede fra starten et trygt samarbejde, hvor vi følte os i gode og kompetente hænder. Vi værdsatte især den sparring, Tom tilbød – her oplevede vi fordelene ved at vælge en specialist. Det er tydeligt, at Tom er meget kompetent og løsningsorienteret. Han holder os fortsat jævnligt opdateret på nye tiltag og muligheder og også her, kan vi virkelig mærke hvor passioneret og engageret han er omkring marketing automation

Picture of Nanna Johansen

Nanna Johansen

Digital Communication Specialist

Lad os starte med en uforpligtende snak

Vi er altid interesserede i at høre dine ønsker, og Tom er altid klar til en uforpligtende snak om din vision.