Personaliseret marketing succes for Naturli’
Opgaven
Naturli’ og Bakkedal, tilhørende Dragsbæk A/S, ønskede at forbedre deres kundeengagement ved at sende mere personaliserede nyhedsbreve. Med en solid datagrundlag om deres kunder, anerkendte de nødvendigheden af at vælge den rette marketing automation platform, som kunne optimere udnyttelsen af disse data og kontaktede Just MA for uvildig rådgivning.
Løsningen
Det var essentielt for Naturli’ og Bakkedal at finde en platform, der ikke kun understøttede personaliseret e-mail marketing, men også opfyldte andre uidentificerede behov. Gennem en serie af møder og kontinuerlig dialog med Just MA blev potentielle platforme vurderet nøje. Ved at definere de præcise krav, kunne vi gradvist indsnævre feltet og præsentere en håndfuld velegnede løsninger. Hver platforms fordele blev omhyggeligt analyseret for at sikre en informeret beslutning.
Resultatet
Efter en grundig evalueringsproces valgte Dragsbæk A/S ActiveCampaign som deres nye platform for marketing automation. Med Just MA’s assistance blev de succesfuldt onboardet og er nu selv i stand til at administrere avancerede marketing automations og kampagner. Just MA hjalp også med at sikre en fordelagtig aftale på platformen, hvilket gav yderligere værdi til Dragsbæk A/S.
Kompetent rådgivning
Dragsbæk har i forbindelse med et forestående systemskifte til e-mail marketing for NATURLI’ og Bakkedal trukket på Toms ekspertise.
Tom har igennem hele processen været utroligt imødekommende og hjælpsom – og ikke mindst kompetent i sin rådgivning. I tillæg til grundig afklaring af systemvalg, fik vi assistance til at forhandle en god pris. Her var Just-MA skarpe og konkrete med en gennemsigtig no-bullshit prismodel for forhandlingen.
Alt i alt har det været en stor fornøjelse at sparre og samarbejde med Tom, og det endelige valg af ActiveCampaign som CRM er spot-on i forhold til vores behov.
Alexander Seier
Digital Media Manager hos Drags