Om Just MA

Just MA er sat i verden for at rådgive virksomheder og hjælpe dem med marketing automation

Manden bag Just MA

Jeg hedder Tom Brændstrup, og jeg er grundlægger af Just MA.

Gennem mine 14 års salgserfaring fra den digitale verden har jeg observeret virksomheders forskellige måder at håndtere marketingindsatsen på.

Jeg forelskede mig i marketing automation, fordi jeg er stor tilhænger af en verden, hvor vi spiller hinanden bedre – en form for “hjælp til selvhjælp”, om man vil.

Kendskab, erfaring, overblik

Som både systemsælger og konsulent inden for marketing automation, har jeg oplevet, hvor uigennemskuelig denne branche kan være. Søger man efter marketing automation på Google, findes der mere end 357.000.000 resultater og flere end 10.000 systemer. Disse tal stiger dagligt, og marketing automation er i dén grad blevet ”the talk of the town”.

Dertil findes der vel nærmest lige så mange definitioner på, hvad marketing automation betyder, og hvad det kan bruges til.

I min optik er marketing automation et styrehus til virksomhedens marketingaktiviteter. Det betyder, at det ikke er hverken e-mails, SMS, CRM, app-push, adfærdsopsamling, personalisering, AI, machine learning, inbound sales, outbound sales eller lead tools, men en kombination af alle disse ting.

Marketing Automation giver virksomheden mulighed for at automatisere de processer, der skaber målbar værdi, og for at justere og tilpasse dem over tid.

No bullshit!

Jeg har besluttet mig for at gøre denne verden mere transparent. No bullshit!

Lad os i stedet gøre hinanden bedre ved at kalde en spade for en spade og finde frem til, hvilke løsninger der hjælper jeres virksomhed med at nå jeres mål – uanset om det er salg, leads, nurturing, vedligeholdelse, købssignaler, fastholdelse af kunder eller andet.

Vejene hertil kan være mange, men hvis præmissen er ærlighed, fokus på en “no bullshit”-kultur, gennemsigtighed og handlekraft, så er jeg sikker på, at jeg kan hjælpe jer med at komme over målstregen.

Testimonials