Personen bag Just MA

Jeg hedder Tom Brændstrup og er grundlægger af Just MA.

Igennem mine 11 års salgserfaring fra den digitale verden, har jeg observeret adskillige vinkler indenfor håndtering af marketing. Jeg forelskede mig i Marketing Automation (MA), fordi jeg er stor tilhænger af en verden, hvor vi spiller hinanden bedre – en form for “hjælp til selvhjælp” om man vil.

Igennem mit arbejde med MA, både som systemsælger og som konsulent, har jeg oplevet, hvor uigennemskueligt denne branche faktisk er.

Når man søger efter Marketing Automation på Google findes der mere end 357.000.000 resultater, og flere end 10.000 systemer. Tallet stiger dagligt og MA er i den grad blevet ”the talk of the town”.
Ligeledes findes der nok næsten ligeså mange definitioner på, hvad MA betyder, og hvad det kan bruges til.

MA er, for mig et styrehus til virksomhedens marketing-aktiviteter. Det betyder, at MA hverken er e-mails, SMS, CRM, app-push, adfærdsopsamling, personalisering, AI, machine learning, inbound sales, outbound sales, eller lead tools alene, men derimod det hele på én gang.

MA giver virksomheden mulighed for at automatisere de processer, der skaber værdi for virksomheden, og med øje for at disse udvikler sig og måske ændrer sig over tid.

Jeg har besluttet mig for at gøre denne verden mere transparent. No bullshit, men lad os derimod gøre hinanden bedre ved kalde en spade for en spade og finde frem til, hvilke løsninger der hjælper jeres virksomhed med at nå jeres mål – uanset om det er salg, leads, nurturing, vedligeholdelse, købsignaler, fastholdelse af kunder eller andet.

Vejene hertil kan være mange, men hvis præmissen er ærlighed, fokus på en “no-bullshit” kultur, gennemsigtighed og handlekraft, så er jeg sikker på, at jeg kan hjælpe mine kunder i mål, med deres mål.