Case: Platform og automatisering
Tiffany

Fra e-mailmarketing til marketing automation
Opgaven
Den nordjyske multibrandstore Tiffany havde allerede et setup til e-mailmarketing, men de ønskede at bevæge sig over mod marketing automation. Ønsket var at få mest muligt ud af den mængde data, som de i forvejen havde.
På tværs af kanaler har Tiffany et væld af datapunkter, og med et ønske om at sætte det bedre i spil og samtidig automatisere blev Just MA kontaktet for at sætte gang i en proces mod automatisering og personalisering.
Løsningen
Just MA afholdt workshops hos Tiffany for fuldt ud at forstå ønskerne, afdække de reelle behov og få et bedre indblik i virksomhedens kundeflow.
På baggrund af den information, der blev gravet frem, kunne vi begynde at finde potentielle løsninger frem til Tiffany.
Med vores erfaring og den information vi fik fra kunden kunne vi indsnævre mulighederne for at finde det rette match mellem kundens ønsker og platformens muligheder.
Valget faldt på ActiveCampaign, som sammen med Tiffanys rekommanderingsværktøj giver virksomheden fantastiske muligheder for at sende de rette budskaber til de rette mennesker på de rette tidspunkter.
Resultatet
Efter vores implementering og integrering med eksisterende systemer er Tiffany nu i stand til at segmentere helt skarpt på de enkelte kunders interesser. Samtidig er de i stand til at automatisere en række processer, som tidligere skulle sættes op hver for sig, hvilket har effektiviseret e-mailmarkedsføringen.
Samtidig har Tiffany fået et setup, som let kan implementeres, i takt med at virksomheden vokser og udvider – også ud over landets grænser.
Ved at synkronisere databaser kan de få større indsigt i kunders adfærd og bruge den læring til at blive endnu mere effektive.
Udtalelse
"Smidigt og proaktivt samarbejde"


Lad os starte med en uforpligtende snak
Vi er altid interesserede i at høre dine ønsker, og Tom er altid klar til en uforpligtende snak.
Ring til Tom på +45 51 78 07 07 eller send en mail på info@just-ma.dk.